10 dagers jakt er over

I dag kom jeg hjem etter 10 fantastiske dager i dype Finnskogen. Både Oban og jeg er slitne etter mange dagers intens jakt og kroppen merker milene den har gått. De to første helgene og uka i mellom har bydd på flotte naturopplevelser,  jaktsituasjoner og gode minner. Vi har vært en god gjeng på hytta i helgene og ukedagene har jeg stort sett vært alene. Ettersom Oban fortsatt er en unghund uten for mye erfaring har jeg valgt å la han ligge en del på hytta mens jeg har støkkjaktet. Det tar nok fortsatt en stund før brikkene faller på plass og at han «skjønner» hva vi driver med ute i skogen dagen lang, og vi har ikke dårlig tid.

Til mørning henger 1 tiur, 1 røy, 1 orrhane og 5 orrhøner. Jeg trenger større fryser om dette fortsetter!

Oban med godlukt i nesa

 

0 Responses to “10 dagers jakt er over”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

